60% українських експортерів органічної продукції мають проблеми з логістикою, особливо на польському кордоні. Про це свідчать дані дослідження, проведені Громадською спілкою «Органічна ініціатива» у партнерстві з дослідницькою агенцією MZ HUB. Інформує AGROTIMES.UA
45% респондентів залежать лише від 2-3 ринків, що збільшує ризики для їхнього бізнесу.
29% опитаних відчувають посилену конкуренцію на міжнародному ринку, а 28% органічних виробників стикаються зі зростаючими вимогами до якості продукції.
Для сприяння експорту органічної продукції зацікавлені сторони та організації сектору мають у своїй діяльності сприяти таким аспектам експорту органічної продукції:
· Покращення логістики – усунення бар’єрів на кордоні та оптимізація ланцюгів постачання.
· Допомога в освоєнні нових ринків – маркетингові дослідження, B2B-медіація, експортні проєкти.
· Диверсифікація експорту – вихід за межі основних ринків ЄС та США, пошук нових можливостей.